loading...

مطالعاتی

مهم این نیست که من در نورم یا تاریکی؟ مهم این است که نور در راه من افتاده یا در چشم من؟ در برابر تاریکی موضع گیری ها مطرح است که می توان تاریکی را پذیرفت و در این تاریکی چراغی روشن کرد که سلمان ها

رحیمه یعقوبیان نقابی بازدید : 280 سه شنبه 16 مهر 1398 زمان : 18:37 نظرات (0)

مهم این نیست که من در نورم یا تاریکی؟

مهم این است که نور در راه من افتاده یا در چشم من؟

در برابر تاریکی موضع گیری ها مطرح است که می توان تاریکی را پذیرفت و در این تاریکی چراغی روشن کرد

که سلمان ها در متن تاریکی از حرکت باز نمی مانند و در دل شب ،نور را زنده می کنند

#ضرورت حرکت-علی صفایی حائری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 720
  • بازدید کلی : 3,655